Strö salt i såren, underbar känsla verkligen

2010-08-17 kl. 04:09:32
Bra dag! Var på barnkalas på norra delen av Daniel Island (DEN RIKA DELEN) och jävlar vilket poolområde dem hade. Snacka om 5 stjärning lyxresort haha. Men allvarligt, hur kul kan det va att bo så? Ett tag kanske det är häftigt... Chill eftermiddag, lagade kvällsmat, bytte av med Jeff och tog en tur till gymmet (nej karolina jag ska inte gå dit när du är här haha), hem och käkade sen kom Hanna förbi så cyklade och visade henne poolen, sommade några längder och insåg att jag var halvt uppäten av myggen, underbar känsla lagom tills man ska sova asså, verkligen!



Christina kommer hem med en cykelhjälms liknande sak. Hon frågar om jag vill leka med hennes pilot hjälm som dem använder vid nattflygning. Den är bara värd runt $6000-$10000!! Men jävlar häftigt! Kolsvart ute men man såg allt klockrent.Stjärnhimlen var helt overklig att se på det viset, så sjukt fint! Ofattbart och bara jävligt häftigt.

Skype med London idag, saknar dig Yodit Amanuel och du vet vart jag står! Jag älskar dig! Det är något speciellt som får oss bli dem vi är med varandra! Du är en av de mest äkta människor jag känner. Du får mig alltid på bättre tankar. Imorgon kväll vid den här tiden sover jag förmodligen bredvid Karolina haha. Plcokar henne imorgon kväll!! Ska bli sjukt kul! 10 dagar fyllt av olika saker, med en vän för livet! Underbar känsla, jag sover gott inatt!!! 

For what it's worth; nothing! Bara fett jävla onödigt!

Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

ååh johanna, jag saknar dig så himla mycket! har träffat bror din några gånger! blir nog mer nu när han flyttat till vmo! vi måste se till att träffas när du har kommit hem :D

2010-08-28 @ 10:12:14
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: