Alla ser vi saker på olika sätt

2010-07-15 kl. 20:08:13
Förväntar mig inte minsta lilla från dig. Vet att det är slöseri på tid.  Jag sjunker lågt men står för det, det är mer än vad du kan göra. Du sjönk precis till min nivå! Välkommen! Eller vänta, förresten, din båt sjönk för längesedan om du inte insåg det då. Jag läser gärna din novell!! När du lyckas skriva en med känsla och ärlighet och inte bara ord. 

Det handlar inte om ett gräl, det handlar inte om en kille, det handlar inte om vänskap som gick snett. Det handlar om att veta vart man står i andras ögon, det handlar om att göra sitt liv till sitt och inte leva i andras fotspår, det handlar om att inte fjäska sig in hos människor man vet hoppat av bussen för längesedan. Det handlar nog mest om att jag gjorde ett misstag och såg en person på ett sätt som var helt fel. Det är mitt misstag att lyckas tolka så fel. Att vara så blind. Jag såg en människa jag älskade som min syster, inte bara en vän, inte bara en bästa vän. Men så fel jag hade, kniven i ryggen och sen var det fritt fram att agera och vara som man ville. Hänt har hänt, det går inte göra ogjort nej men det går att göra det mer rätt. Sluta vara falsk och se till att hålla i dem som verkligen bryr sig om dig istället.

Hur kan man låtsas som ingenting efter 4 månader. Det visar bara vad allt betydde. Att låtsas som ingenting är värre än att sjunka lågt och statusuppdatera skit. Facebook är bara en piss i atlanten med hur låg du sjönk men kom gärna med din novell, kan bli bra läsning. 

Återigen, jag sjunker lågt, jag skriver om dig Therese och du vet det. Jag står för det också. Vill du inte veta? Ge fan i och läsa bloggen då. Det är mina tankar i ord och är det så patetiskt i dina ögon så släpp det. Ignorera mig och fortsätt ditt liv du verkar leva det så bra och ha så många underbara vänner och veta vad vänskap är, håll fast i dem vännerna och den synen på vänskap då men ge fan i att vara falsk mot människor som står mig närmare än vad du någonsin gjorde och som inte bryr sig ett skit om dig och ditt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: