Karlsson på taket och lillebror, vilken liknelse jag hittade

2010-07-25 kl. 22:13:03
Hur är det karlsson på taket säger? Lagom tjock och i sina bästa år? Det var han nog allt, en karlsson på taket... 15 november 2007, 3 år är inte långt bort men vissa dagar känns det som igår. En obeskrivlig smärta, saknad och sorg. Tiden går men samtalet med beskedet som förändrade mitt liv totalt ekar fortfarande där långt bort.

Jodå, visst är han lika söt i sin solhatt som karlsson på taket är med sin propellerkeps?

Hittar inte orden som passar bäst idag så jag försöker inte ens. Kloka ord från Karolina Myhlendorph gjorde min dag lite lättare. Räknar ner dagarna tills du kommer!

När broar till tryggheten bränns... musik har en inverkan på tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: