Öppna kort

2010-07-23 kl. 16:50:02
Kändes skönt att vända på några kort och se att hela kortleken ligger på bordet. Jag står för vad jag skriver och säger och är det folk som ser annorlunda på det kan ju prata med mig. Missförstånd finns alltid och jag är glad att det går att prata ut om det. Uppskattar verkligen att vissa fortfarande vill höra min version av saker även om jag är x antal mil bort. Känner mig lättad efter dagens skypesamtal, tack.

På tal om andra öppna kort. Känner mig så hemma i denna familjen och är glad att allt är så lättsamt och uppstår problem pratar man om dem. Jag känner att jag kan va mig själv och va öppen om saker som dem egentligen kanske inte alls bryr sig om. Ärlighet och öppenhet varar längst, det är verkligen ord som står stadigt. Dem stöttar mig genom saker som uppstår och visar att dem bryr sig. Jag är inte här som en anställd och slavar, jag är här som en del i familjen och som extra hjälp.

Kortleken ligger uppe på bordet, dags och fortsätta spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: