Excited

2010-10-02 kl. 20:08:58
Om 48,5 h sitter jag på flyget till Sverige. Inte trodde jag att det skule hända under detta året men så är det. Livet är en resa utan förvarningar. Känns ändå helt okej. Saknar min familj, släkt och vänner så ska bli så jävla underbart att se dem igen. På 8 dagar ska jag flyga över atlanten 2 ggr, jag ska på begravning, jag ska shoppa med lillebror, jag ska träffa järngänget över en pizza, jag ska ut och käka med lilasyster, jag ska byta jävla massa ord med fröken olsson, jag ska försöka överleva en kvälls partaj (en eller två öl sen gnatt, hej nykterist fjortis). Jag ska, jag ska, jag ska.. äh va fan vad som händer får vi se när jag kommer hem, resa utan förvarningar som sagt!

Så.. igår utökade jag samlingen av converse till två! Blodröda/vinröda (vad är skillnaden?) fick hamna på hyllan med! Och inte bara converse utan också easytone skor! Om dem funkar eller inte återstår att se. Upp till bevis! Billigt som fan blev det iaf eftersom dollarn är pinsamt låg haha. Conversen var ungefär 260 kronor?! ÄKTA!

Som en förvarning; se INTE 'Let me in' den var VÄRDELÖS! Skämmas över att va svensk haha. Kanske borde man ta tag i sitt liv, typ åka till stranden, gå en runda eller njuta av en frappucino från starbucks men ne jag ligger här i min säng halvt död och funderar över packning till Sverige. Kusinernas tre par converse tar upp halva vikten haha. Nog babblat om ingenting, det där med att skriva är något jag tappat senaste. Hoppas det kommer tillbaka så jag kan ta tag i något jag tänkt på länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: