2 veckors bloggtorka?

2010-09-12 kl. 22:45:47
Varför skriva ngt när inspirationen flygit sin kos? Jag är inte bloggaren som skriver vad dagen innehöll med alla dess detaljer och skit, vem fan bryr sig liksom? Dem som bryr sig om det snackar med mig istället. Skriva av mig om vardagssaker ser jag ingen poäng med. Klart det får komma med ibland men ne, not my style. Bloggandet ska bara komma, orden ska gå från tankar till ord utan att behöva ha ett mellansteg. När tankar blir till ord det är då bloggandet gör nytta och har en mening. Se nu är meningen borta, välkommen till svammel om ingenting!
Skype med kusin och faster en stund nu, känns tråkigt och höra besked om hur dålig farfar är och hur få hans sista dagar är. Veckor... Tänker på min familj och vad vi alla gått igenom senaste åren. Tänker på hur alla hade varit utan dessa händelser och svackor. Tänker på hur annorlunda jag själv hade varit, hur jag inte hade sett, upplevt och tyckt om saker på det viset jag gör idag. Faith? Indeed
Mest av allt funderar jag på min roadtrip nästa vecka, so excited!!!! Helgen i Ft Myers, Florida fick mig verkligen på andra vägar när jag tänker på vänskap. Storm, Suzy och Emelie  gjorde tillsammans en av mina bästa helger i mitt liv, utan tvekan! Att bila till GA och till Storm på fredag för att sedan åka vidare till Alabama, damn! Låt tiden springa iväg denna veckan!! No flat tires and gasstop this time, I hope.. haha. Don't wanna be grounded!
Idag hade jag velat sitta i Dye. Kan inte förklara varför men linas veranda, pizza och massa prat. Usch mer än så skriver jag inte för då riskerar vi mer sentimentalitet än vad jag orkar med haha. Nu ska jag fortsätta min lata dag i soffan med mer twilight och leka datanörd. No life, that's me but hey whatever I don't mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: