Överkörd och solbränd

2010-09-25 kl. 17:29:55
Överkörd i lekrummet av nalle puh och två treåringar, inte alltid lätt! Men vet ni vad Sverige! Nu ska jag till stranden och steka eftersom jag är ledig; äntligen! Det är inget ni kan göra i kalla Sverige just nu så det är så! Här har man ibland shorts på julafton, tokigt värre. Det finns liksom inte ens i min fantasi men vem vet i år kanske det trillar in i min fantasivärld, eller verklighetsvärld? Whatever, stranden nästa!!

Förresten så tror min mamma inte på att jag kommer i mina kläder som ligger kvar och dammar i garderoben hemma, funderar på att slå vad med henne, kan ju tjäna en kosing på det kanske... eller vänta; hon har rätt! DAMN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: