365 times 4

2011-11-10 kl. 23:38:07
1460 dagar har snart passerat och våra frågetecken är fortfarande ett eko från horisonten. Under den här tiden är jag tacksam för familj och vänner som hållt och håller min hand hela vägen under de här åren. Utan er hade jag inte stått på egna ben idag och kallat mig själv stark.
1460 days have almost passed... for you - Ab Imo Pectore, for me - Alis Volat Propriis. Unreal reality, agui y ahora - Saknad...
1460 dagar har snart passerat och våra frågetecken är fortfarande ett eko från horisonten. Under den här tiden är jag tacksam för familj och vänner som hållt och håller min hand hela vägen under de här åren. Utan er hade jag inte stått på egna ben idag och kallat mig själv stark.
1460 days have almost passed... for you - Ab Imo Pectore, for me - Alis Volat Propriis. Unreal reality, agui y ahora - Saknad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: