tears in heaven

2011-09-19 kl. 23:00:51
Älskade Pappa
Nu är Du fri, nu mår Du bra.
Med den tanken lever vi vidare.
Vi saknar Dig, minns Dig som Du var
och bäddar ner Dig i våra hjärtan.
Vi älskar dig så.
Sov gott Pappa.
Vi saknar dig.
Johanna och Tobias.
Älskade Pappa

Nu är Du fri, nu mår Du bra.
Med den tanken lever vi vidare.
Vi saknar Dig, minns Dig som Du var
och bäddar ner Dig i våra hjärtan.
Vi älskar dig så.
Sov gott Pappa.
Vi saknar dig.

Johanna och Tobias

(dödsannonser, värnamo nyheter, nov -07)



Av hela mitt hjärta, av hela mitt hjärta saknar jag dig, av hela mitt hjärta önskar jag verkligheten var annorlunda. Jag har hittat tankarna, inspirationen och skrivarglädjen. Glädjen kanske är fel ord men jag vet inte hur jag ska uttrycka det. Glädjen som för en timme sedan fanns övergick i ledsamhet. Är glädjen den styrka som får en orka och ta itu med tårarna? Jag lever, lever och är stolt över mig själv. Stolt över att ha gått en väg ingen borde vandra.Jag är stark, jag är stolt och jag är ledsen. Mänsklig.
Ab Imo Pectore - alltid med mig, alltid där, alltid i mina tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: